joi, 20 ianuarie 2011

ALBA NEAGRA


            Cu foarte mult timp înainte ca “ciudaţii coloranţi” politici să emită un act normativ aberant care interzice cumulul pensiei cu salariu m-a fascinat indemanarea cu care, cei care practicau acest joc înşeletor, ne luau banii. Am încercat o mare perioadă de timp să înţeleg cum reuşesc aceşti “dibaci penali”să ascundă cartea aleasă, dar nu am reusit. Un prieten m-a lămurit simplu că încă nu am deprinderi penale şi m-a îndemnat să nu mai încerc pentru că nu o să reuşesc. Mare dreptate avea. Cu toate acestea parcă îmi pare rau că nu am aprofundat problema pentru ca acum ţara este plina de aceşti pungaşi care joaca “Alba Neagra” cu viaţa noastră si puteam acum sa ma pazesc mai bine. Mă refer la ROGVAIVUL politic şi în special la o anumită culoare politică aflată la guvernare. Calitatea actului politic care strâmbă legi sau adoptă legi strâmbe, un preşedinte de ţară care se crede actor de cinema şi “ciuruieşte” tot ce mişcă în front, el însuşi actor de „Alba Neagra” fiind parte într-un proces penal privind o flotă dispărută în ceaţă, mi-a dat toate argumentele ca sunt în faţa unei “ciume penale” care joacă “Alba Neagra” cu poporul român.
            Pur şi simplu nu înţeleg de ce ciudaţii ăştia politici nu pricep că valoarea, calitatea şi competenţa nu sunt direct proporţionale cu partidul aflat la guvernare. Aşa percep eu viaţa din 1990 incoace dar mai neoameni coloraţi politici ca cei actuali nici în coşmarule mele nu am întâlnit.
            Până şi orbii văd că toată ţara plânge şi fierbe de nervi, de necaz, de durere de alte lipsuri numai guvernanţii nu. Toţi tropăie şi bat toba pe cadenţa impusa de presedinte si guvern. Parcă sunt turbaţi. Nu poti formula o opinie proprie ca imediat te asurzesc cu aceeasi placa stricata de modernizare a statului sau de masurile exceptionale luate de ministrul apararii. Eu spun ca sunt exceptional de proaste. Mare dreptate avea anonimul care a inventat proverbul :cum e turcu si pistolul. Ue unul m-am saturat de si de purtatorul de cuvant Tiveriu Fratila care vorbeste ca la mahala scarbindune cu aceeasi placa uzata de masuri exceptionale. Sa fi disparut oare bunul simt si constiinta din oameni incat sa nu poata facă altceva decat sa repeta ca papagalii aceleasi aberatii de doi bani. Vă provoc la un exerciţiu simplu de imagine. Urmăriţi emisiunile de la televizor si o să vedeţi de cate ori reprezentanţii portocalii îşi indreaptă privirea pe telefoanele mobile pentru a repeta ca papagalii mesajul SMS trimis de “câinele de pază” sau cate similitudine au interventiile purtatorului de cuvânt al MapN de parca ne crede ca suntem un popor de tampiti.
            Am jurat ca militar să-mi apăr ţara chiar cu preţul vieţii. Îm meţin jurământul, chiar dacă  duşmanul este guvernarea actuală. Îmi voi darui toata priceperea şi energia de care dispun pentru ca eliminare definitivă din ROGVAIVUL politic a culorii portocalii.
            „Fiecare pasăre pe limba ei piere” spune o zicală iar dacă nu piere am să o ajut eu să piară din mintea românilor şi a istoriei.

Mesaj poetic către guvernanţi,

N-avem puteri si chip de-acum
Sa mai traim cersind mereu,
Ca prea ne schingiuiesc cum vreu
Stapâni luati din drum!
Sa nu dea Dumnezeu cel sfânt,
Sa vrem noi sânge, nu pamânt!
Când nu vom mai putea rabda,
Când foamea ne va rascula,
Hristosi sa fiti, nu veti scapa
Nici în mormânt!

Col.(r) Marian Dumitrescu